"tänk alla gånger som man märker att

alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls.
tänk alla gånger som vänner sagt att du,
bara du är den bästa dom haft"

nu känns det som att jag bara vill sova , stänga av datorn och tvn , byta om och fixa till mig. lägga huvudet på kudden , blunda och sedan försvinna in i drömarnas värld. i den världen där allting kan hända. jag ska nog även ta och göra det även fast jag inte har någe bråttom upp imorgon bitti. har ett ärende jag ska göra och det är att dra och checka läget på min grannes café. men där ska jag inte vara förens tre så jag hinner nog gott och väl om jag kliver upp vid tolv - halv ett. huvudvärken har som tur är gott över och jag mår skapligt bra , eller kan man kalla det det ? jag funderade lite över vad jag ska hinna under resten lovet och jag kom fram till vissa grejer som jag ska eller vill göra. om jag har pengar ska jag dra till staden en dag och köpa mig en vårjacka och en väska. jag får ju dock lite pengar på fredag då jag ska sitta barnvakt åt max och lucas i fyra timmar. men nu ska jag ta och avrunda detta inlägg för jag funderar fan på att lägga huvudet på kudden och bara avsluta dagen. godnatt (kanske)

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0