storstan

kom hem tidigare pga att det regna som in i helvete , tråkigt nog. men jag fick i alla fall med mig en väska hem och det var goodie. vi luncha på donken också och det var roligt för det kom några (en tant och en gubbe) kanske 50 bast (?) och enligt guse så dejtade dom varandra eller så var dom bara vänner , men dom hade tagit en varsin paj och en kaffe. "romantiskt ställe att fika på donken..." skrev guse på ett sms och jag göll på att garva ihjäl mig. på tåget hem satt det massa ungar runt om oss och ungar har sån humor. 'se upp för dörrarna dom kan vara allergiska' satt en unge och sa typ hela tiden , men ba okeej. men i alla fall jag hade det trevligt även fast vädret inte var det bästa. snart ska jag ta hunden med mig och gå till mamma så åker vi till banken. tjingsan!

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0