storstädning *klart

nu är mitt rum fint igen , satte igång att storstäda rätt så tidigt så att jag blev klar tidigt. nu är alla kläder och sånt borta från golvet , det är damnsugit , dammat och sängkläderna är bytta. sen har jag även haft fönstret öppet så rummet är fyllt av frisk doft , härligt värre. solen skiner ute och det känns som vår och det får en på gott humör. jag ska ta och äta en macka nu tänkte jag sen byta om och fixa mig lite sen ta en promenix till farmor och farfar vid halv två tiden och njuta av vädret. man vet aldrig vad det är för väder imorgon så man ska passa på så gott det går. tänk er att det är mars redan på lördag , vad fort tiden går. kan det inte bara gå liiite snabbare så att det är sommar snart ? jag vill ju så gärna ha sommar och värme.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0