sammanfattning av en underbar helg i dalarna

fredag ; fridas mamma och pappa kom och hämtade mig vid ungefär tio i fyra och då åkte vi bort till häggvik för att hämta frida hos frisören men såklart var hon inte klar där så vi var tvunga att vänta i nästan en timme. vi kom iväg strax efter fem , och satt i bilen typ tre timmar. när vi kom fram till insjön åkte vi till rätt pris där det skulle handlas. dom första vi träffar är robin , elias och några fler som står och chillar utanför rätt pris , efter en snabb vända i affären går vi ut och snackar med dom. sen bestämmer vi att vi ska ut till dom efter maten , så vi åkte till fridas morfar och åt sen drog vi ut och träffade robin , elias , riken och matte. vi gick till missions kyrkan , haha och lyssnade på någon som pratade om gud men vi satt typ och asgarvade hela tiden. sen när det äntligen var slut drog vi ut och hängde där utanför och då kom även felix och oscar. vi drog bort till lastkajen vid rätt pris och chillade där tills klockan blev tolv och vi var tvugna att dra hem. as trevlig kväll kan jag lova.

lördag ; det började med att vi vaknade fett tidigt jag och frida , vi låg och snackade innan vi beslöt oss för att kliva upp och käka frulle. efter frullen låg vi i sängarna ett tag sen så skulle vi duscha och fixa oss. när vi var klara med det drog vi såklart ut , smsade robin och han mötte oss. sen plingade vi på elias och fick ut honom och sen kom också matte och riken ut. vi drog till rätt pris , kicks och lager 70. när vi inte orkade vara ute längre drog vi till vilda villekulla (en ungdoms gård) och var där och spelade guitar hero tills klockan blev halv fem och vi drog hem och åt en snabbis. efter maten stack vi dit igen och vi hade även fått dit robin igen , haha. sen kom också riken och elias dit igen. vi drog till hjultorget för att robin skulle äta (jag , robin , frida och riken) sen gick vi tillbaka till vilda villekulla igen och vi var där hela kvällen och det hände massor , det spelades och snackades sjukt mycket. oscar och felix kom dit senare också och vi hade det allmänt trevligt. en till asmysig kväll , jag svär.

söndag ; jag vaknade nollnio trettioett , fett irriterande. väntade på att frida skulle vakna och vi gick upp och åt. sen fixade vi oss lite slarvigt och gick ut för att vi skulle lämna en sak hos matte. när vi precis kommit ut ringer telefonen "teddy" står det på displayen och jag blir fett chockad. men det var inte teddy utan robin , han kommer ut till oss och följer med oss bort till matte. sen går vi till skolan och väntar på teddy och micke , dom kommer. och vi sitter där och snackar oså. frida skrämmer livet ur mig , fan vad läskigt det var. dom som borde veta vet vad som hände , ni andra , var nyfikna. sen var vi tvugna att dra hem och äta för att sedan fara hem till stockholm igen.

jag kan i alla fall säga att jag har haft en grymt underbar helg , träffat massor jag inte träffat på jätte länge och det har kännts jätte bra. kanske missat lite i mina små texter men det får vara. huvudsaken är att allt finns i mitt huvud och det gör det. tack alla som gjort helgen till den den har varit. ett extra stort tack till frida som fick med mig dit. kom ihåg att jag alltid finns för dig bästavän. + att jag saknar redan stället och människorna sjukt mycket.

nu ska jag sätta på tvn och kolla på wallander. ha en mysig kväll alla som läser. jag kommer nog inte ha det jätte mysigt för jag lider just nu av en grym huvudvärk men jag hoppas det går över.

jl

skriv något sött här
Postat av: Frida

underbar helg med människor och dig bäste vän. du och jag livet ut.

2008-02-25 @ 19:39:40
URL: http://frodagroda.blogg.se

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0