plugg och joggning

hejhopp , idag har jag varit på banken med mamma. ska få ett eget kort med pengar på , äntligen. dock kommer inte kortet förens om ca fem dagar. men jag överlever förhoppningsvis. sen gick vi in på H&M för jag skulle visa mamma jackan jag vill ha nu till våren , dock fanns den inte i storlek så den köps nog en annan gång. istället fick jag med mig puder och nagellack , sen även halsband som jag och mamma ska turas om om. sen lämnade vi in mina stövlar så att jag får nya klackar på dom eftersom dom var så gott som alldeles utslitna. sen åkte vi till konsum och handlade lite , när jag kom hem satte jag in mat i micron. åt , målade naglarna , satte på grease och pluggade. har just gjort klart min utvärderting om min egna lektion på idrotten. så nu ska jag ut och jogga hade jag tänkt eftersom jag känner mig som ett fetto. när jag kommer hem ska jag plugga lite till , kemi , so och matte. sen ska jag duscha och ta ansiktsmask tror jag. har sån lust att vara snäll mot min kropp just nu så att det inte är sant. men nu du blogg har jag inte tid med dig längre , morsningkorsning.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0