onsdag , skola snart igen alltså

home again. eller ja det har jag varit ett tag men ändå. jag åkte ju och träffade jocke , vi var hemma hos honom sen gick vi till frisören för att han skulle klippa sig sen gick vi hem till honom igen men sen gick vi till stinsen och åt. sen gick vi till strandvägen och jag tog bussen till sollentuna och tåget hem till HLD. imorgon ska mitt rum storstädas sen tar jag med hunden på en promenix till farmor och farfar å fikar. på fredag kväll ska jag vara barnvakt (sju till elva) sen vet jag inget mer jag ska göra. hoppas det hittas på något kul de sista lovdagarna. man kan alltid hoppas på det bästa men aja jag har lite plugg som måste fixas också men det löser sig alltid.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0