ny duschad och FRÄSH

sitter här med guse bredvid mig och är nyduschad. var i kista med frida och köpte hårinpackning som jag behövde. guse skicka sms och frågade om hon fick sova här för hon inte hade lust att sova hemma, knasboll kallas det. jag kom på en sak, jag försöker vara någon jag inte är. det är förjävligt, jag vill inte låtsas vara någon annan. jag vill vara mig själv, den jag är och den jag födds till. det är den personen som är jag, den är den personen alla vill lära känna. men när jag mår såhär så klarar jag inte vara mig själv hela tiden, den där blyga känsliga flickan som inte tål dåliga komentarer och onödiga ord.
 det funkar inte alltid att vara den man egentligen vill vara. 

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0