namnsdagsbarn

jag gick somsagt hem till farmor och farfar , jag var där i ungefär tre timmar och hade det jätte trevligt. vi fikade och pratade , det är skönt att få prata med sin farmor och farfar ibland. sen vid fem tiden gick jag hem och när jag kom hem kollade jag på andra avenyn och så. när jag skulle gå kvällspromenaden med fanny gick jag till ica och köpte tv tidningen till mamma. nu ska jag hoppa in i duschen sen blirre en hel kväll med andra avenyn och juice.
föresten så har jag namnsdag idag , maria. gratta mig tack.





varför känner jag inte den där glädjen längre ? vart har den försvunnit ? jag vill ha tillbaka den. jag vill inte bara känna ångest och saknad. jag mår inte bra av det. jag får inte tänka såhär , jag borde inte. men jag kan inte sluta. vad är det jag har gett mig in på ? varför gjorde du så att jag kom in på dom här tankarna. du borde tänk , jag borde tänka. men jag kan inte sluta sakna dig , jag bara vill. det känns bra men samtidigt inte.





                    ¤

          ¤

¤

                                                                                                                                                                                                           jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0