my day

idag har det vart fett fint väder , jag har tagit dagen som den kommit. inlädde den med lite tv tittande sen följde jag med mamma och gick ut och gick i det fina vädret. sen var jag inte hemma länge innan vi gick ut och gick igen. när vi kom hem igen bestämde jag mig för att städa och skölja av bilen så det gjorde jag så nu är den fin igen. sen så har jag inte gjort så mycket mera , ska väll kanske läsa på fysiken lite granna. imorgon måste jag råplugga eftersom jag har prov på tisdag. på fredag åker jag med min frida till dalarna och kommer hem på söndagen igen. sen har jag lov , gud så skönt. slippa skolan i en hel vecka , underbart.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0