kläder kan man aldrig få nog av

tvn står på, vilken kanal får ni allt undra över.. ska snart hoppa i duschen men innan dess tänkte jag visa er ett par snygga kläder jag hittade när jag kikade runt lite.




skorna tyckte jag var assnygga, ska visa mamma dom. sen snacka om jag kanske kan få en slant för att köpa nya skor, dom ska vara i den stilen som fred perry skorna, kanske tom dom? vi får se i framtiden när jag kan köpa mig ett par dojjor.
jeansen och t-shirtarna får fortsätta att leva i drömarna, eftersom dom kommer från internet + att dom var rätt dyra så alltså är det inget jag kan tänka på eftersom jag är tyvärr inte någon rich bitch av mig.

jl

skriv något sött här
Postat av: Anonym

på vilken sida ?:)

2008-02-10 @ 21:30:00

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0