i gonna miss you

älsklingen har typ just åkt hem , sista gången vi träffas på några dagar eftersom jag åker upp till dalarna imorgon med frida. vi hade det mys framför film och sedan följde jag honom till bussen , saknar pojken redan. har fått i mig ett äpple och jag kan skryta lite och säga att jag inte fått i mig en endaste godisbit idag (ska nämligen sluta äta godis). jag hoppas jag klarar det denna gång , men vi får se hur länge det håller. nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. tror inte jag kommer blogga mer nu på ett par dar eftersom när jag kommer hem från plugget imorgon måste jag packa så då har jag inte tid med bloggen. men have fun i helgen kisar , pussen.


jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0