fredag (hela veckan)

ja ibland önskar man det var fredag hela veckan. men inte just som denna fredag varit. det började med boxning på gympan, vilket jag älskar. funderar på att snacka med mamma om boxning, det känns liksom som min grej. sen så rullade dagen på allmänt trött och seg var jag och vart typ sur på allt och alla, var inte alls på humör men jag hoppas det tar sig snart. nu sitter jag här och väntar på att frida ska ringa mig och säga att hon slutat. hon ska komma hit och sen stanna här tills imorgon, kommer bli underbart kul (förhoppningsvis, vill inte hoppas något annat så) men nu ska jag ta och runda av detta inlägg,
ni får ha en super skön fredags kväll kisar.
jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0