första riktigta sportlovsdagen

halloj , vaknade faktiskt as tidigt idag fast jag verkligen inte ville det. men jag gick upp , fattar dock inte varför. tog lite fil och müsli sen tog jag upp en film och kollade på den. sen har jag även provat lite kläder , och nu ska jag nog hoppa i duschen så att jag hinner stressa. vet fan inte vilket tåg jag ska ta för att hinna , ska till karlberg och hoppa på en buss till odenplan därifrån sen kommer min granne och möter mig , hoppas han inte har glömt bort att jag ska komma idag bara , då blirre pinsamt. ikväll vet jag inte vad jag ska göra , äta middag med pappa är det ända jag vet men resten har jag ingen aning om. det är ju sportlov så jag slipper ju lägga mig tidigt. jag saknar dalarna.

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0