engelska lektion

lektionen blev inte alls som jag hade tänkt mig, sitter i skolans lilla bibliotek och 'surfar runt' på internet. jag hade ju så gott som skrivit klart min engelska uppsats som jag faktiskt, ovanligt nog, blev rätt nöjd med. även fast den inte var världens längsta så fanns det innehåll i den. men såklart glömde jag skicka den till skolan så den ligger ju kvar hemma, sparad, på datorn. hur roligt var det? inte  ett dugg, bara en större anledning till att jag måste plugga mera hemma. på no lektionen idag fick jag iallafall reda på sidorna till provet så nu är det dags att börja läsa dom, vill inte fortsätta med att plugga kvällen innan, nu är det plugga i god tid som gäller. snart har jag lunch och det ser jag fram emot, bara det blir god mat vilket jag verkligen hoppas, är typ vrålhungrig. hann inte slänga i mig något innan plugget och har inte varit vid luckan under dom tiderna det är öppet. sen har jag bara en lektion kvar och sen drajjar jag hem och fixar lite. men nu ska jag runda av detta inlägg och kanske tom logga ut osv. kanske bloggar ikväller om jag har tiden för det. ha en bra eftermiddag. 

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0