dom coola killarna är oftast dom mest idiotiska

det är inte alltid så lätt att vara glad, man försöker och anstränger sig verkligen. men om det händer en skit liten sak så spricker allt. det var precis som idag, jag var inte alls på humör och mådde sjukt dåligt, var ledsen och allmänt trött. sen på klassrådet började killarna jag verkligen hatar i klassen att hålla på och då blir jag skit sur och nu sitter jag här hemma och har fett ont i huvudet pga gråten. ringde guse på vägen hem för att få prata ut med någon jag vet verkligen lyssnar och förstår mig, och jag hade alldeles rätt. jag fick den hjälp jag behövde. fan att det är nationella imorgon så att jag måste till skolan annars skulle jag lugnt stannat hemma, hatar att gå till den där jävla skolan som bara får mig att må skit. varför bytte jag inte skola i sjuan som jag tänkte?

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0