björn gustavsson i melodifestivalen

det var typ han om förgyllde hela melodifestival kvällen. är han rolig eller är han rolig.



Dikten;

vad är kärlek

när det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka

när du fnissar som en liten flicka

när man känner nått man can't deny

when the eagels fly over mountain high

när all oro är som bortblåst och försvunnen

när simba åtevänder i lejonkungen

när man bara drar replik för att slippa krångla

min pappa är rik vill du hångla?

om man spärrar upp sina ögon

och tittar bak med huvudet ut

då ser man galen ut

det har egentligen inte hit att göra

det är bara en grej man kan göra

när jag dansat med elin

en sommarnatt lång och

vi satt på en parkbänk jag var kär, hon drack rom

när elin sa att jag var den vackraste som finns

såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

våga styr som en kapten,

våga fall som ett löv,

våga chansa och se hur det går

vad är fegt, vad är mod

what is love

baby don't hurt me

don't hurt me, no more

från en afton som doftar lite YMCA

tack göteborg, ni är kärlek för mig

                                                                                                                                                                                                         jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0