allt kan bli förlorat

dessa tankar vill inte försvinna , dom vill existeras. dom vägrar lämna mitt huvud. hela tiden ekar en röst 'tänk om' lyder den varje gång. sen fortsätter hjärnan bygga på det där 'tänt om' ;et. vad ska jag göra då ? varför skulle det ske ? osv. det får inte ske , det borde inte få ske och det ska inte ske. jag vill verkligen inte , men jag vet att det alltid har varit något som sagt till mig att jag kan inte släppa dig. du har alltid funnits där i bakhuvudet jämt , men när det väl kommer till kritan så vad ska man göra ? jag lider av dessa tankar. skulle önska  att det fanns en knapp som kunde stänga av hjärnan , men det finns tyvärr inte. så dessa tankar kommer väll fortsätta att sväva fritt. jag får väll leva med det , hur länge har jag ingen aning om men jag hoppas dom försvinner rätt så snart. för jag är fast besluten på vad jag vill , men ändå så kan jag inte släppa tankarna.

tänk om

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0