alla hjärtans dag

igår var jag inne i staden och träffade min kusin som jag träffade sist i augusti, vi hade det riktigt trevligt. fikade och kollade runt lite i affärer, sen träffade jag även jocke inne i stan oväntat nog. men jag hann tyvärr inte stanna så länge eftersom jag skulle möta kusinen. sen åkte jag hem eller rättare sagt till kista och skulle kolla en sak. sen när jag kom hem fixade jag lite sen gick jag och la mig försent  som vanligt. i alla fall så var jag super trött imorse vilket gjorde att jag låg i sängen och mös tills jag verkligen var tvungen att gå upp, blev klar tio minuter senare än vad jag skulle bli så kom fem minuter försent till matten. nu har jag rast till fem i halv elva, funderar på att dra mig från datorn och plugga lite fysik vilket jag nog fan ska. efter skolan som slutar så sent som fyra träffar jag jocke och vi drar hem till mig och kollar på film. nu vet ni det, ha en bra alla hjärtans dag kisar.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0