80 års kalas

skriver några rader här innan jag ställer mig i duschen och blir ren. igår var jag och frida i upplands väsby centrum efter skolan , vi skulle kolla på en present. jag hittade ett par skor , hårinpackning och något mamma skulle ha. sen när jag kom hem hände det inte så mycket. på kvällen låg jag och kollade på tv i sängen men trött som jag var somnade jag med datorn i knät och kläderna på , och så sov jag hela natten. vaknade sen vid sju typ av tvn som hade stått på hela natten. sen somnade jag igen och vaknade vid halv tio igen och nu måste jag börja fixa mig så att jag kommer till farmor och farfar vid kvart över tolv , halv ett för att hjälpa dom och fixa eftersom hela släkten ska komma dit och fira farfar som fyllde åttio år igår , grattis världens bästa farfar säger jag bara. inte för att han ser det men ändå. ikväll får vi se vad som händer , har några alternativ men vette fan. aja , vi hörs väll senare eller något. dom som har mitt nummer kan ju alltid höra av sig på det sättet , hihi. ciao!

jl


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0