12 januari - 12 februari = 1 månad <3

idag är det den 12 februari , vilket menas med att jag och jocke varit tillsammans en hel månad. känns som tiden gått så snabbt , jag är glad över en månad och jag är säker på att det kommer bli flera. jag vill inte tänka mig hur det kommer se ut utan honom , nej det vill jag inte ens prata om , hemska tanke. i alla fall så , grattis till oss. jag slutar kvart i fyra och sen tar jag nollsju bussen bort och träffar jocke. sen åker jag hem för han ska iväg och repa och då när jag kommer hem ska jag försöka plugga lite , ha en bra kväll. tror inte att jag kommer blogga ikväll men vi får se hur det blir , ciao.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0