v e m ä r e g e n t l i g e n m e s t v ä r d a t t k o l l a p å ?

godmorgon gott folk. efter en mysig natt så satt jag just och kollade på lite bilder på jonas brothers för igår i kista satt jag och sandra och åt pasta och disskuterade just jonas brothers och vem som egentligen var snyggast i bandet. sandra tyckte minstingen nick och efter att ha kollat på bilder kan jag inte riktigt bestämma mig, jag har alltid tyckt han.. joe varit det men nej, svårt val. nick är grymt söt och joe är liksom snygg, fast bara ibland märkte jag.

här liksom paul (vänster) är bara ful 24/7 och förstör utseendet i bandet, nick (mitten) är grymt söt 24/7 och joe (höger) är snygg 12/7 typ. enligt mig då. (aa)

sen hittade jag den här bilden, och där kan ni ju bara gissa rätt första gången vem jag tycker är snyggast, sötast, finast ingen snacka om saken! :D

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0