u n d e r b a r m å l t i d m e d u n d e r b a r s m a k

jag kan börja detta inlägg med att säga att ni bör lära er i vilka lägen jag är seriös och inte seriös.
sen som nummer två i detta inlägg kan jag säga att denna rubrik var INTE seriös.

nu sitter jag här i min lilla bubbs stora säng, hon gick just in i duschen och jag hör hur hon sjunger som förövrigt låter väldigt falskt, förlåt bubb. haha. när vi kom hem hit bjöds vi på mat av keso & tg, korv och pommes låg på tallriken men vi tyckte det lukta blodpudding båda två, tugga efter tugga garvade bara jänterna mer och mer och såklart började vi undra. sen får vi reda på att det inte är vanlig korv och pommes vi stoppar i oss utan dom har satt på extra "delikatesser". kanel och massa, typ curry chili och jag vet inte vad, jag lyssnade inte eftersom jag inte ville veta vad som just hamnat i min mage.

nu vet ni det också, nu har jag inte tid att skriva mer, eller snarare ingen lust, lycka till på matchen jennie. tack jennie. pusshej!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0