u n d e r b a r a h e l g < 3

min helg har faktiskt varit underbar..
det började redan i fredags med julavslutningen, lärarna hade spex och fan vad roligt det var när dennis, david oså var cheerleeders (stavning?) direkt efter allt, som var vid halv tolv så åkte jag, sandra, philip och toni till stinsen och gick där i några timmar sen skjutsade philip mig och sandra till kista och vi två gick runt där och hade astrevligt :D sen åkte vi hem till mig en stund, åt lite, sen gick vi till frisören för jag skulle klippa hårförläggningen men det slutade med att jag klippte mitt egna hår och inte hårförläggningen. sen åkte vi tillbaka till kista, gick där ett tag och sen åt vi glass och väntade på philip och toni, när dom kom kollade vi på bio, yes man, den var ruuulig. sen fick jag skjuts hem och somnade på direkten väl i sängen hihi.
sen igår, lördag, vid halv elva gick jag till frida och vi tog 10.57 tåget för att komma till södertälje där vi var dryga timmen efter. vi skulle kolla på fotbollsträning, men vi kom typ för tidigt så vi stod ute typ en timme och det var aaaskallt, tur att sällskapet var där och räddade mig ur kylan. :) väl inne vi planen var det också iskallt men jag och frida överlevde, haha. sen efter träningen väntade vi på att få åka hem men sällskapet som skulle visa oss vägen tillbaka skulle såklart duscha och massa, men som tur var väntade vi inne i värmen då haha, sen gick vi iaf genom en mörk skog och det var jätte geggigt och uschusch, väl vid station sa vi hejdå och satte oss på tåget som tog oss till stan där vi skulle kolla en klänning vi inte hitta, så vi åkte till kista istället, sen hem för att äta, en timme efter gick jag och frida ut med fanny sen gick vi hem till henne och mös sen kolla vi film, sen vid halv tolv gick jag hem. :) la mig och pratade med min plutt och kolla film, sen somnade jag. (aa)
nu sitter jag här och lyssnar på "can i have this dance" och väntar på att philip och sandra ska komma och hämta upp mig så ska vi åka till antingen kista eller täby. skojsigt. :)

och föresten, så i mitt tidigare inlägg har jag fått en kommentar om att jag ska gå och dö om jag ändå inte orkar med något, dock syns inte kommentaren och jag vet inte varför. men den som har skrivit det är den som ska dö egentligen, för den ska fan inte bry sig och kommentera det. jag ska allt ta reda på vem det är. jag hatar sånna som ska förstöra utan anledning. och jag har i bakhuvudet en tanke på vem det kan vara men i dunno! tråkigt att det finns sånt folk iallafall.

jaja nu har jag skrivkramp säger vi, pussen! <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0