t o r s d a g i d a g j a p p j a p p

en dag närmare jullov som jag/vi förövrigt får redan IMORN.
jag är så chockad att tiden går så otoligt snabbt, mindre än en vecka till jul och jag har inte en endaste julkänsla i mig, det känns.. fel på något sätt.
soft dag i skolan idag iallafall, matte som första lektion en timme, tre timmars hål sen så jag och sandra satte oss på bussen och åkte till eurostop och köpte en present till imorgon till skolan liksom, paketutdelning, sen åt vi på donken och bara var trevliga mot varandra innan vi sedan tog oss tillbaka till skolan igen och hade en timmes arbetsmiljö där jag redovisade, lovisa likaså som sedan gick hem och sen satt jag, marcus och sandra bara och prata, sen åkte jag hem, frida hoppade på tåget och jag fixade sedan en klipptid till min hårförläggning. sen ringde jag mamma och vi åkte till farmor och farfar, myys. nu ska jag ner och hämta en trasa, spillde vatten för typ 20 minuter sen. (aa)
puss

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0