s t a d e n & k e s o < 3

om 45 minuter är det julafton, usch säger jag bara.
iallafall så har jag yrt runt i stan med keso vid min sida, vi åkte lite hit och lite dit. vi hamnade i gamla stan, och slussen och åkte upp i katrinahissen eller vad den heter, vi betalade bara tio kronor fast vi skulle betalat furtio för allt sammans, haha smart drag! ;D iallafall så var kameran våran vän hela dagen också, sen åkte vi hem till henne och spelade wii och hade allmänt nice, senare på kvällen gick vi över till bror hennes och kolla bingolotto, nu är jag hemma igen efter att suttit ute i kallheten typ tjugo minuter själv och väntat på bussfan, med aslite batterie på mobilen och ingen ipod, lyckat! nu ska jag fixa mig för natten, sen lägga mig och smsa (prata?) med älsklingen min som jag förövrigt åker till på fredag! ska upp tidigt imorgon och fixa mitt rum och mig själv, så puss. vi hörs imorgon för då ska jag önska er en godjul! :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0