S . H

sandra hesselgren - vi har känt varandra sen första skoldagen, vi hittade liksom varann på en gång, och det är jag jävligt glad för. du betyder enormt mycket för mig, och jag vet att du alltid finns där när jag behöver mig, du finns där och stöttar mig och säger precis det du vill säga, och hjälper mig till tusen. dock har vi bara känt varandra fyra månader, men det känns som evigheter, det har hänt mycket under dessa fyra månader. mycket som har satt sina spår, både bra och dåliga grejer. men somsagt, jag är glad att du finns där för mig, jag behöver dig! kom ihåg det, för jag vill att du ska det. och glöm inte att jag finns för dig när du behöver. tack för allt du gjort mig dom senaste dagarna, det betyder mer än du anar. och tack för allt annat också btw. var den du är, även vad alla andra säger, för det är den du är jag tycker bäst om ingen tillgjord sändröw. bara så att du vet din plutt, hihih. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0