s å v a r d e t s i s t a s a g t f ö r i d a g

orkar inte riktigt göra uppsatsen om mobbning idag, kände att jag tog ut alla mina pluggkrafter på bokrecensionen. så jag lägger tankarna på den uppsatsen på hyllan sålänge och plockar fram dom imorgon efter skolan istället. så nu är det dags att sova så jag får en natt med ordentlig sömn, som jag inte fick nu natten till idag för höll på att somna på bussen till skolan och jag hatar den känslan. har även sköön sovmorgon imorgon så börjar inte förens 09.25, njut med mig! haha, nej dags att plocka bort allt från sängen och nanna kudde som jag och andreas sa i helgen. jag saknar honom så jag blir tokig, men det är något man blivit van med - saknaden efter sin lilla pojk.

NATTINATTPUSS!

skriv något sött här
Postat av: Sabine

vi sminkar båda.

jag gör foundation osv, och mascara, hon gör ögonskugga, lösfransar osv.

vissa av kläderna är mina, en del är hennes, en del är kompisars.

ja, det är hon. hon har jobbat som skolfotograf tidigare och har massa bra utrustning. reflexskärmar etc.

2008-12-17 @ 20:23:12
URL: http://enibas.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0