p a p p s e n d å !

det tog en timme och sex minuter så är jag här igen.
denna gång med dock inte lika mycket att skriva ner. bara en liten rolig sak som min pappa bjöd mig på. jag vill, som ni nog kanske inte vet eller vet, ha en ny tv, en stooor tv. och det har jag tjatat på pappa om ett tag nu och tipsa han om att jag kunde få det i julklapp av honom, och nu har jag ett sådant sug efter en ny tv att jag frågade pappa om vi kunde åka och kolla på en ny innan matchen imorgon då säger han
pappa - "men morsan ska ju åka och kolla på tv"
jag - "vadå? ska mamma det? vad ska hon ha en tv till?"
pappa - "inte vet jag"
jag - "det vet du säkert, vad ska hon ha den till?"
pappa - "jag vet inte"
jag - "ofta hon ska det, jag tror inte på dig"
sen går jag ner och efter ett tag och frågar mamma och då kommer vi fram till att pappa just försagt sig, mamma utbrister "det som skulle vara en överraskning, gubbjävel!" haha. den där pappa asså, ibland kan han då vara lite smålustig, men jag älskar honom iaf.

så imorgon ska jag upp tidigt, ska troligtvis iväg med mamma och jimmy till typ skärholmen eller något, det var någon typ loppis och i brist på annat att göra så hakar jag med typ.. sen skulle vi typ åka och kolla på tv, sen när jag kommer hem kanske det är tid att ta sig ner till hallen, det får vi se då.
oj vad jag förbrukade ordet typ där men vad gör det, det är ett fint användbart ord så jag lider inte av det. :) hihi

nu är klockan strax efter åtta, vad är på tv gott folk?
förutom idol. jag har inte följt det från början så tänker inte kolla på det, fuckno.
jag har bara kollat på det en gång denna gång, och då hann jag inte se länge för jag somnade jättesnabbt.
det roliga var att jag låg hemma hos keso, i deras soffa med henne bredvid mig.
social.se var vad jag var då! (aa)

nej dags att checka vad som går på tv, puss..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0