n å ?

om jag var en kille, skulle jag förstå hur du tänkte då?

nu tror jag det är dags för mig att tänka på refrängen, alltså sova. har inte haft den bästa kvällen i världshistorien men den får duga, precis som allt annat.
och.. jag har inte landat på jorden ännu, ifall ni ville veta det. + jag saknar frida.. som fan..
nej, dags att resa sig och vandra till badrummet och borsta tandisarna, tjingtjong!

skriv något sött här
Postat av: Frida LIndberg

Älskling, jag saknar dig med massor. vi ska ses på söndag och då måste vi snacka om allt.

kom ighåg att jag älsakr dig . <3

2008-12-30 @ 21:01:12
URL: http://frodagroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskling, jag saknar dig med massor. vi ska ses på söndag och då måste vi snacka om allt.

kom ighåg att jag älsakr dig . <3

2008-12-30 @ 21:01:36

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0