m i n m y s i g a j u l a f t o n

jag trodde allt skulle vara bra idag för att det är julafton. men nej, även denna dag visade ont mot mig. jag har fått gråtit, och jag har fått ett antal ":@" sånna smileys på både sms och msn.
men min julafton var ändå bra bortsett från det dåliga, när vi väl satte oss vid bords och åt gott och hade den här gemenskapen med tända ljus omassa så log jag faktiskt. sen fick jag paket, pengar i massor och lite chocklad. man märker att åldern börjar sätta sina spår, dessa små julklappar man fick förr får man inte längre, iallafall jag är glad för det jag får. sen åkte johan iväg från oss och klockan blev sju, jag och jimmy bänkade oss framför tvn för att som tradition kolla på karl bertil jonssons jul, förra året satt jag där själv och kolla så det var mycket bättre i år när jimmy satt och kommentera allt. farmor, farfar och jimmy är fortfarande kvar där nere med mamma och pappa. kanske borde gå ner dit för det är mycket mycket varmare där för jag fryser. men jag är inte på bästa humöret och vill inte att det ska gå ut över dom.
hoppas ni haft en bra julafton ni med. :)
kanske ploppar upp några bilder sen, ni får väll se. dom kommer iallafall ploppa upp på bdb, där inte så många har tillgång till dom! *lipa*

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0