m i n a n d r e a s ä r v ä r l d e n s b ä s t a

nej min älskling har inte åkt hem ännu, han ligger här bredvid och spelar fifa. vi hade just lite brottning och det slutade med att jag hällde cola på honom så att han typ missade mål, eller det är vad han just nu klagar över.
i fredags var hans tåg försenat i tjugo minuter men tony var min räddning, för från ingenstans stod han där och vi satt och pratade ända tills jag gick och mötte min plutt. vi tog tåget hem och på tåget satt en tant och kollade snett på oss pga en grej, haha det var lite roligt sådär.
igår spelade jag match, och vi förlorade med ett mål, älskling och älsklingssyster var där iallafall sen åkte vi hem fast frida hem till sig och vi två hit. väl hemma åt vi middag, duschade sen gick vi ut med fanny, när vi kom hem kollade vi på semifinalen som sverige spelade i innebandy vm, sverige vann i förlägning. :) sen typ sov jag lite och vi kollade på film och sen var vi typ klarvakna mitt i natten, så vi tände massa ljus och bara låg och mös, det var underbart!
sen somnade vi iallafall och nu är vi vakna, andreas har halvsovit hela morgonen medans jag kollat på film, nu spelar han somsagt fifa och han ligger under mot aik. :D när matchen är slut ska jag ta honom till duschen sen ska jag försöka få oss att hitta på något. (y)
jag vill inte att han åker hem idag, jag vill verkligen inte, allt är så perfekt när det är han och jag tillsammans, kommer dessutom inte träffa honom förens någon dag efter julafton sen med, hemskt!
aja, nu ska jag ta och pussstöra honom lite, vi hörs en annan gång, love. <3

pojken jag älskar mest i hela världen. <3

skriv något sött här
Postat av: Anonym

världens bästa ANDREAS och världens bästa PHILIP som har tur som fått världens bästa flickor;) åh vad jag fick till det, erkänn

2008-12-14 @ 17:25:56
Postat av: Anonym

haha eller hur, bäst. <3

2008-12-14 @ 19:42:07
URL: http://blackcrap.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0