l ä g g d a g s

jag börjar bli liite trött faktiskt, och om ni ville veta så värker mina ben som fan (!) men jag ska nog börja tänka på refrängen, imorgon är det onsdag, alltså bara onsdag torsdag fredag lördag sen söndag och först då äntligen får jag träffa älsklinssyster igen, skulle fan faktiskt kunna börja gråta för att så gärna vill jag träffa henne. men på söndag somsagt, och då ska vi även sova hos mig eller henne, så vi kommer nog vara med varann hela måndagen också, det låter mer än underbart, men somsagt, nu ska jag se om jag kanske ska säga hejdågodnatt till någon på msn, stänga av tvn som jag nyss kollade på hsm2 på sen ta bort grejz från sängen och byta om, borsta tänder osv, sen sova.

nyår imorgon bli middag hos brur vid fem tiden tror jag, sen ska jag kila iväg och vara med keso vid tolvslaget. <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0