k l a r t

klar med uppsatsen om mobbning, allt tillsammans blev åtta sidor, då är det alltså innehållsförteckning, källor och sånt.. så nu är allt fixat, även tränat så allt är perfekt nu! :) har jobbat med arbetet sammanlaft kanske 3 ½ timmar idag om inte mer, känns ganska bra men jobbigt.. nu ska jag hoppa in i duschen (OBS! KOLLA KLOCKAN) sen hoppa i bingen, börjar kvart över åtta imorgon, har matte, sen typ tre timmars rast då jag och sandra drar iväg till eurostop, sen så har vi en lektion till, arbetsmiljö där jag har redovisningen om mobbning, sen slutar jag.. meningslös dag pusshej. <3

skriv något sött här
Postat av: Solina

Hej :)

Jag har veckans fråga i bloggen och jag skulle gärna vilja veta din åsikt.



- Vad tycker du om Blondinbella's tv-show?

2008-12-18 @ 14:40:09
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: Solina

haha ja,

du kan kolla på den, tryck på blondinbellas bild på mitt inlägg ''vecka 51''

2008-12-18 @ 16:54:56
URL: http://solinaa.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0