j u l d a g e n ( ? )

dagen efter julafton och jag känner mig rätt slut i hela kroppen, även fast det inte var en sån jobbig dag igår. på tvn bredvid mig går monsters inc, var aslänge sen jag såg den så skulle vilja se den haha men har annat att göra, ska byta om nu och gå över till fridas hus för att låna en resväska av dom. sen måste jag få tag på keso för att veta när vi ska röra oss till kista. föresten ligger min söthund bredvid mig och sussar sött också, somvanligt. och jag kan faktiskt inte tänka mig att jag bara behöver sova en till natt ensam sen ligger jag bredvid min pojkvän igen, jag saknar honom i massvis, men imorgon 14.53 träffar jag honom igen, om inte tåget är försenat (som inte skulle förvåna mig) men iallafall, vi hörs sen PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0