j e n n i e t a l a r u t

ännu en helg har gått, fast den här helgen var något speciellt. en helg med pojken, en helg då han och jag firade en månad, den bästa månaden som jag någonsin gått igenom i hela mitt liv, jag lovar. som jag sagt till honom, den här månaden är bara en början, en början på en evighet.

jag orkar egentligen inte berätta om helgen, den har varit underbar. bestått av film, innebandy och lite sånt. om ni vill veta mer, visst fråga, jag svarar väll om ni är värda ett svar hihi.

idag var det skola igen, 09.30 - 16.00 och kök hela dagen med tvåor, treor, iv och komvux, och sug min dase vilken dag, den sög. jag fattade inte ett piss av det jag skulle göra typ, och läraren ba "när du gjort det där säg till mig så ska jag fixa resten" men när jag väl sa till henne tog det typ en halvtimme för henne att komma varje gång, det var fett irriterande, plus att vi var i storköket som man inte hittar ett piss i och jah usch! imorgon är det samma visa fast andra tider och mindre folk. 14.00 - 22.00 - jag kommer dö så jag vill tacka för mig, haha.
idag var jag på min första träning på väldigt länge också, kändes grymt bra konstigt nog.. hm. hihi
sen på onsdag är jag ledig och då har jag match, sen får vi se vad som händer innan det. den här kvällen ska iallafall bestå av andraavenyn, film, chips, och fanta sen sova sent. myys.


JENNIE <3 ANDREAS
30/10-2008
JAG ÄLSKAR DIG


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0