i n n e b a n d y < 3

såg just på innebandy vm sverige - tjeckien. det var en rätt rolig match att se för först ledde tjeckien med 2-0 och spelade definitivt mycket bättre än sverige, sen kom sverige igen och det stod 2-2 men matchen slutade ändå 5-4 till sverige, och sverige spelade inte alls en bra match förutom i sista period då dom inleder allt med 2 snabba mål, duktigt sverige. :)

när jag kollade på matchen började jag tänka på hur dom spelade oså, min förra tränare sa nästan jämt att "kolla på landslaget dom gör alltid såhär.." osv i den stilen. tex, höll alltid två händer på klubban och hade alltid klubban i backen. men på den här matchen såg jag många många tillfällen då dom inte hade klubban i backen och vissa tillfällen då dom inte alls höll två händer på klubban, det var en av dom som hade bollen och sprang ett bra tag med en hand på klubban och förlorade bollen på det, men vår förra tränare var inte den bästa så han hade fel där (återigen).

ikväll blir det andraavenyn, niice. och idag fick jag även veta att babyboy kommer till mig på fredag och stannar tills på söndag, myys. jag saknar honom! <3


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0