h e l a d a g e n v a r n ä s t a n e n s t o r g u l d s t j ä r n a

idag har jag varit riktigt glad, eller jag har verkligen gillat dagen, förutom att det regnade lite och att jag inte fick träffa sandra men.. back to the good things again. mamma skjutsade mig till stationen för det regna, tack mamiii. sen kom jag till skolan en halvtimme innan jag börja, och det hade jag räknat med för att få hämta ut kläder oså men fick inte göra det så snackade massa med philip istället. sen när vi började fick jag reda på att jag skulle vara som servis idag, fett nice. ettorna får egentligen inte göra det eftersom vi inte haft den kursen ännu så det är alla andras jobb men vi var kort om folk och min lärare tyckte jag kunde göra det så, jag fick lära mig att bära tallrikar och lite sånt, fick massa beröm för yvonne att jag kunde det så snabbt hon sa att vissa inte ens hann lära sig det på en lektion och så, sen så fick jag massa beröm när gästerna väl var där också och det var asroligt. astrevligt folk jag "jobbade" med också. :) vi fick sluta typ två timmar innan vad vi egentligen skulle, det var osså nice. och anneli är fan det bästa läraren i världen, hon är fett med rolig haha!

sen kom en mindre rolig sak när jag skulle hem, någonstans jag vet inte riktigt vart hoppar fyra killar på, utlänningar och över 20 skulle jag gissa på. äckliga som fan allihopa, ena sitter och kollar på mig konstant och jag stör mig verkligen på honom, men försöker inte kolla så mycket, sen hoppar alla av utom han i sollentuna, alltså hans tre kompisar. och han sitter en bit bort där det är sex platser liksom och det var bara han som satt där och jag satt vi en fyra plats grej ensam, så sätter han sig där jag sitter fast snett emot mig, jag kollar ner i marken och fortsätter lyssna på min musik för att inte bry mig om han liksom, sen helt plötsligt efter typ en sekund sätter han sig bredvid mig och jag tänker "vafan sysslar idioten med." sen petar han på mig och frågar vad jag heter, vart jag ska av, om jag kan följa med in till stan och gå en promenad, om han kan få mitt mobilnummer, förklarar att han bara vill bli kompis med mig och frågar om jag tycker han verkar dålig. jag är typ fett otrevlig, kort i svaren säger att det inte är min mobil utan en kompis osv. han var fett jobbig iallafall, sen äntligen ska jag av och jag säger "aja jag ska av nu hejdå", jag reser mig och går därifrån, väl på stationen tänker jag typ äntligen är han borta, men tro det eller ej så går idioten bredvid mig och jag börjar få oro i kroppen, han fortsätter prata med mig först ignonerar jag honom och typ dissar han totalt men han följer efter mig aslångt, och vi kommer iväg från stationen, det var mörkt och inge folk så jag messar andreas och ringer honom, människan fortsätter få bredvid mig och börjar prata med mig igen även fast jag pratar med andreas i telefon, sen säger jag skitsurt (fick typ mod av att prata med andreas) "jag vill inte vara din kompis, jag vill inte ha med dig att göra, tågstationen ligger där *pekar* det är bara att vända och gå tillbaka, jag vill inte ha med dig att göra" men han bryr sig typ inte så jag säger "tågstationen ligger fortfarande där" olite till dåra men sen byter jag sida av vägen och han fortsätter gå fast dock på andra sidan vägen. sen går jag snabbare och efter ett tag kollar jag bak då vänder han, stannar och sen går han tillbaka till stationen typ.
asså fatta vad rädd jag blev? det var fetans obehagligt iallafall, tur att man har en sådan underbar pojkvän, annars vette fan vad jag skulle gjort. men iallafall fattar jag inte mig på vissa människor? han var typ överdesperat och var tvungen att gå av tåget för att verkligen få den kontakt han ville ha med mig, även fast han typ skulle till stan, usch. han var ful och hade typ guldtänder på hela underraden, nej usch. vill inte tänka på honom, han var hemsk och läskig. hoppas han inte vistas i mitt liv något mer, sånna människor behöver seriöst inte finnas!

föresten kanske min babyboy kommer till mig nästa fredag, hoppas som fan, jag saknar honom. <3
nu ska jag göra annat, snart duscha, börjar tio imorn så när ska jag lägga mig är frågan. aja, PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0