f i f a , s u n e o c h f a n n y

nu har jag preis kollat klart på sunes sommar, och ja jag längtar ännu mer till sommaren nu. att ligga på stranden och steka i solen, att kunna gå ner till vattnet och bada när man vill, äta glass i massor och gå barfota på långa varma sommarkvällspromenader, det är så mysigt! och jag vill bara ha det nu nu nu, plus att man träffar så jävla mycket gött folk under sommaren, så give me summer 2009 now thanks. :)
nu ska jag nog spela fifa, och fortsätta vänta på sms, nej jag har inte fått det ännu. och ja snart ger jag upp det där med att vänta.
föresten har jag även denna gång besök bredvid mig, fannybanny ligger här och tittar på mig och ser söt ut, nu sträckte hon på sig och blev ännu sötare. vi kollar på något djurprogram så var det hundar som skällde och fanny började kolla på tvn och såg hundar och hästar. sen var det ett tupp som gal och hon fortsatte kolla, fett söt hund jag har, i know. :D
nej fifa here i come!  <3





skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0