: )

nu var det 21 timmar och 20 minuter sen jag bloggade sist.. då är frågan vad har jag gjort sen sist då?
nej inte mycket, sovit som en liten unge, gått till skolan, ätit julbord osv. inte en helt vanlig fredag kan jag säga men en väldigt seg en, fast rolig också dessutom.
imorse innan jag gick till tåget satte jag mig och började tejpa mina skor, som har hål i sulan, med silvertejp. mamma kommer till hallen och kollar på mig, hon frågar om jag inte får plats med en sula till i skon och hon hämtar en. när jag är klar med hela specktaklet så säger hon "nej så kan du ju inte gå runt, du får pengar till nya". haha, det tyckte jag var lite roligt, hon ville även jag skulle slänga dom, men det tänker jag inte. mina små skor. kommer ihåg hur jag verkligen letade efter ett par vita tygskor, jag kämpade verkligen så när hoppet så gott som försvunnit hittade jag dom i upplandsväsby centrum. minns det som om det var igår, ne skoja men men nu är det dags att leta nya.. igen..

när jag kom hem från skolan hann jag bara lägga mig i sängen så somnade jag, det bevisade hur trött jag var, höll nästan på att somna i skolan också när vi satt och vänta typ en timme på att få gå hem.
måste bara påpeka att hur svårt kan det vara att få prata med en människa? och det roligaste är ju att det sas att vi kunde ta det på en rast på måndag, jag påpekade "framför alla andra så vi får veta om du ljuger ännu mer än vad vi redan vet?" då får jag som svar "vi behöver inte ta det framför alla andra heller" det var ju dock inte bara det som skrevs på smset men.. vad är det då man tror? jo att personen inte kan ta det framför alla andra, för det personen sagt till oss om dom är bara en ren lögn precis som allt annat, det här kan nog bli lite humor tror jag nog.

klar för mig, ska ner och fråga mamma en grej nu sen ut med hunden, sen är det en lugn och slapp fredagskväll som står på mitt schema. puss på det!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0