e t t a r b e t e ö v e r s t ö k a t

åååh äntligen kvar med bokrecensionen till svenskan och är faktiskt riktigt nöjd, så nöjd att jag gick ner med datorn till mamma och bad henne lyssna när jag läste den och se ifall hon kunde ge mig beröm och kritik. men hon tyckte också den var bra! :D nu ska jag ut med fanny sen ska jag skriva på min uppsats om mobbning som ska vara inne på torsdag, bara den kvar, sen har jag en till efter jul också.
idag fick jag tillbaka mitt hälsoprojekt, och fuck vad besviken jag blev, jag som blev så nöjd fick ändå bara ett fkn G på skiten, ååh jag blir tokig! hoppades verkligen på det men men.. i tvåan får jag hoppas på bättre.. sen hade vi matteprov idag, gick väll sådär, får se sen.. :)

"du får gråta"
"men det var typ två år sen och jag gillar inte att gråta över det"
"det spelar ingen roll hur länge sen det är, man får gråta iallafall"
"men ändå.."
"det är ändå bara jag som ser"

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0