e n s a m h e t e n s k r ä m m e r m i g

denna gång har älsklingen åkt ifrån mig, det är hemskt, vi åt middag med mami och papi sen hann vi mysa lite innan han packade det sista och vi begav oss till tåget och stan. sen satt vi utanför tåget i en kvart ungefär och sen gick han på och lämnade mig. det är såå tomt utan honom nu, usch. längtar redan tills nästa gång det är han och jag igen.

imorn är det skola igen, men börjar senare för att vi inte har någon svenska, YES (!) och sen har vi bara prov sen ska vi på julmarknad. så snart ska jag sätta igång att plugga, kanske duscha, sen kolla andra avenyn och hoppas på att få prata med älskling i tel senare när han är hemma.

btw har jag glömt säga, fick en pucko tröja av frida i julklapp haha, i love it. tack älsklingssyster. :)
sen fick jag ju en "bubb" av guse i julklapp, kan inte riktigt förklara den, men roooliig. jag älskar dig.

det var något mer jag skulle skriva tror jag men det kommer jag inte ihåg vad det var, nu ska jag ta och göra något vettigt. jo juste, sverige förlorade finalen mot finland idag i innebandy vm. :(
nej men tack för denna gång, puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0