b ö g

i den här bloggen ska vi inte skriva skit grejer, alltså - jag tänker inte skriva något om matchen.  (fast jag kan ju bara skriva att jag är grymt nöjd över min underbart fina tackling på jenny, den satt som handen i handsken).

imorgon måste jag ta en allvarlig disskution med mor min om att hon måste ringa farbror doktorn för jag orkar inte gå runt och ha ont i foten längre, har snart haft det i en månad, om jag inte redan har det? grymt ont gjorde det iallafall idag på matchen (okej oj där nämde jag en till sak från matchen, men skitsamma).. iallafall, doktor måste sökas upp, jag behöver hjälp.
nu ska min kropp som förövrigt är helt slut resa sig och vandra vidare till duschen, imorgon börjar jag nio, jag pallar inte! plus att allt annat är typ fucked up också, men aja mitt fel och jag får ta och lida av mina små problem.
nu äre dags att kila sin kos, puss på er.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0