a n d r e a s

sålänge jag har dig, sålänge är jag lycklig.
sålänge du finns vid min sida, sålänge är jag glad.

jag visste inte vad kärlek var riktigt innan du kom till mig och visade det, och du har inte bara visat det för mig, du har även visat att livet faktiskt kan vara lycka var dag, för varje dag jag vet att det är du och jag så är jag lycklig.
gubben, du är det bästa som hänt mig och jag vill aldrig förlora dig, och jag är stenseriös med det där aldrig. för utan dig skulle jag inte klara mig, jag skulle inte må bra. du är ljuset i livet.
visst har vi våra brister, och just nu är det inte så bra. och det är välidigt få stunder vi verkligen visar varandra att du är min pojkvän och jag är din flickvän.
men även fast dessa brister finns, och jag säger saker som jag inte borde säga, så älskar jag dig, absolut mest.
jag vill att det ska vara du och jag nu och föralltid, det är så bra så rätt, och perfekt.
förlåt för allt, jag ska försöka ändra mig.
30/10-08 dagen då jag blev lycklig, jag älskar dig.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0