a l l a ä r v i o l i k a

igår somnade jag från allt, vaknade helt plötsligt mitt i natten intrasslad i lite sladdar från datorn och att datorn stod på så att det var skit varmt i sängen, kläderna på mig osv. jag hann inte mer än att stänga av datorn så somnade jag igen.
det resulterade ju även till att jag vaknade rätt tidigt idag med, fan. har kollat andraavenyn och julkalendern nu på morgonkvisten, ska snart hoppa in i duschen, ska bara diskutera klart med min vän. :)

jag är egentligen fett irriterad nu, på en människa jag inte riktigt förstår mig på. hur man för typ två månader sen kan snacka så mycket skit om någon, bara massa negativt, hur man vill tappa kontakten även fast det inte går bara för att man själva ska kunna prata och träffas. sen nu två månader efter hör man att jag är en fjortis, att allt det här inte har snackats om. asså hur kan man bete sig så? jag tycker det är jävligt tur att det blev som det blev för du har ju en skruv lös. jag hade mina bra åsikter om dig, eller snarare jag hade många bra åsikter om dig och det vet du gott och väl, men nu nej nu har allt försvunnit. det ända du är är skit. du snackar massa skit, hela tiden, jag fattar inte hur du pallar det själv? visst alla snackar vi skit ibland. men det är det ända du gör jämt och ständigt. du säger olika saker till varenda kotte som vandrar på denna jord.
sluta snacka i nattmössan och säg det du vill säga istället för att komma på undanflykter för att allt ska vara bra, tro mig det blir bara sämre, det borde du lärt dig efter snestegen du gjorde.. jag trodde du hade lärt dig, men tydligen inte. synd.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

du äcklar mig

2008-12-28 @ 00:19:27
Postat av: Anonym

snälla gå och dö, du vet inte ett piss.

sluta lek att du vet massa.

2009-01-10 @ 18:44:23

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0