7 0 s a k e r o m m i g s o m n i v i s s t e o c h k a n s k e i n t e v i s s t e !

1. Jag är en mycket envis flicka.
2. Mitt favoritdjur har alltid varit hund.
3. Jag har aldrig gillat kossor och grisar, så när jag var liten sa jag till dagisfröken att jag var allergisk för att slippa gå in och klappa dom som alla andra.
4. Jag har spelat innebandy sen jag gick i sjuan.
5. Tidigare i livet har jag spelat fotboll och badminton.
6. Mitt favoritgodis är choklad.
7. Jag kan erkänna att jag är väldigt trög av mig.
8. Jag är stolt AIK:are.
9. Jag har hissskräck även fast pappa är hissmekaniker.
10. Plus att jag är världens mörkräddaste människa.
11. När jag var liten var min dröm att åka motorcross.
12. Jag tror folk har rätt när dom säger att jag inte skulle klara mig utan min mobil. Jag blir tom orolig när det är bara är hälften av batteriet kvar.
13. Jag mår dåligt över att ljuga, därför gör jag det väldigt ofta.
14. Jag avskyr när folk tror att dom är något och bestämmer för mycket.
15. Jag har aldrig varit full. Och jag har ställt krav på mig själv att tidigast bli det som 18 åring.
16. På högstadiet brydde jag mig inte ett skit om skolan och jag hade anledningar.
17. Pga det som hände i högstadiet och andra grejer har jag svårt att lita på folk.
18. Fast nu nästan älskar jag skolan, går första året på gymnasiet inriktning hotell- och restaurang.
19. Jag hatar engelska mest av allt i hela världen.
20. När jag blir stor vill jag bli servitris eller bartender.
21. Fast för bara ett och ett halvt år sen ungefär ville jag bli djurskötare och som liten var drömmen dagisfröken precis som mamma.
22. I åttan fick jag ett ryck och gjorde mitt hår kolsvart.
23. Sommarlovet till nian ändrades allt och jag blev senare med tiden platinablond.
24. Min musiksmak är väldigt bred av sig.
25. Jag har bara varit i Spanien av alla platser i världen.
26. Jag älskar sommaren och lov.
26. Jag har väldigt svårt att bry mig om folk/börja gilla folk som jag inte gillar
27. Bada är ett av det bästa jag vet, när jag var liten blev jag kallad "fisken i vattnet" av alla i släkten.
28. Min bästa vän är Frida och henne har jag känt i 10 år nu.
29. Fast jag har en till bästa vän och det är Guselina som jag bara känt 3 år.
30. När jag blir stor ska jag gifta mig och skaffa tre barn. Jag vill ha en flicka och två tvillingpojkar
31. Jag vill att mina söner ska heta Casper, Maximilian eller Alfonz, tjejnamn har jag ingenaning om. (Det valet lägger jag till min man. ;))
32. . Vill även ha fem hundar när jag blir stor, och förut ville jag även ha tre katter och en iller. (Men inte längre!)
33. Jag skulle kunna säga att jag har två pappor för Odde är för mig min andra pappa (Fridas pappa alltså) och han säger att jag är som hans dotter.
34. I typ trean klantade jag mig på inlines och bröt handleden.
35. Har även fått en spricka i fingret, och sträckt ledbandet i foten två gånger.
36. Jag har åkt ambulans från en innebandymatch.
37. Jag har fått böter av polisen, men det ska vi inte prata om.
38. Det är väldigt lätt att övertala mig har jag märkt.
39. En sak jag ångrar mest i mitt liv är att jag förlorade oskulden med just den personen.
40. Jag får hicka av gröna äpplen.
41. Jag älskar att spela fifa, som tv spel.
42. Katten Findus har alltid varit min favorit, och han är det än idag.
43. När jag koncentrerar har jag oftast tungan utanför munnen.
44. Jag tror jag har jätte lätt för att bli kär.
45. Mitt längsta förhållande är endast två månader och tretton dagar.
46. Fast nu är jag tillsammans med Andreas och jag tror och hoppas verkligen på vårat förhållande.
47. Det här är första året jag inte ser fram emot julafton.
48. Jag avskyr när folk dissar.
49. När jag mår dåligt över något har jag svårt att prata med folk om det.
50. När jag blir nervös tar jag bort eventuellt nagellack eller biter av naglarna.
51. Jag har blivit rädd för tandläkarn efter att jag rotfyllde en tand som var obehagligt.
52. När jag föddes trodde min mamma jag var missbildad.
53. Jag skulle egentligen inte hetat Jennie utan Hanna-Helena, men jag var inte någon Hanna-Helena, och tur var då det tyckte jag.
54. Dock vill jag heta Kim och funderade förut på att döpa om mig, men ångrade mig.
55. Jag har två äldre bröder som heter Johan och Jimmy.
56. När jag frågade mamma och pappa varför alla vi tre började på J svarade pappa att det var lättare när man märkte kläder, då slapp man märka om dom när kläderna ärvdes sen. Asså alla har ju JL som intinialer. (stavning?) Och jag trodde faktiskt på det då.
57. Det första jag kollar på hos en kille är håret, sen ögonen.. Även fast det inte är det jag går efter sen.
58. Jag tycker det är jätte mysigt att gå långpromenader på sommaren med någon man tycker om.
59. Jag är rädd för döden, och hatar att prata om den.
60. Jag har väldigt lätt för att gråta.
61. Jag har migrän, det har tom doktorn sagt.
62. Den snyggaste jag vet är Zac Efron.
63. Jag älskar alla HSM filmerna, Grease och Raise Your Voice.
64. Förut skrev jag väldigt ofta berättelser och det sägs att jag är väldigt bra på det.
65. Jag brukar väldigt ofta tänka på "förr i tiden..".
66. Jag älskar att bära något som är någonannans, tex halsband, armband.
67. Jag delar bästishjärta med Frida, och vi har även regler med det.
68. Jag tycker det är mysigt med snö under november, december och januari, då tycker jag även det SKA vara snö.
69. När jag blir 18 ska jag tatuera in ett hjärta på höger handled, jag har navelpiercing sen fyra månader tillbaks.
70. Jag älskar mina närmaste, som bästavännerna, pojkvännen, min familj och farmor, farfar, mormor och morfar. Det är dom som alltid kommer betyda allra mest för mig.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0