2 3 d e c e m b e r

sovit prima juppjupp! (y) men nu måste jag duscha om jag ska hinna till tåget sen, jag har troligtvis tre ärenden i stan att göra också, fixa en grej åt mamma, kanske fixa biljett till andreas sen fixa något att äta typ. sen ska jag och censie typ fota massa, myys! :D imorgon är det julafton, fast det känns inte så, verkligen inte. så nej det är inte julafton imorgon för mig. det är bara en dag då farmor, farfar, johan och jimmy kommer på middag, och det serveras julmat, aop. men inte julafton, haha, kommer aldrig inse det. men nej nu måste jag duscha, kissandhugs.

skriv något sött här
Postat av: Anonym

OMG den 23dec och jag och Philip fick inte ens ett grattis:( bajskorv<3

2008-12-29 @ 21:28:40
URL: http://hesselgrens.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0