1 2 / 1 2

hejsanhejsan, idag är det dagen innan lucia och såklart eftersom det är lördag imorgon hade vi lucia firande i skolan idag. lucia tåget kan man säga att det sög, två killar i stringkallingar kom inspringandes mitt från ingenstans och tuttlisa var allmänt irriterande där på scen. tur att sandra fanns där och förstod mig. :)
senare på matte lektionen hade vi allmänt roligt, ingen orkade knappt jobba och vi fick se dennis bitch sida, han kan om han vill, och fan vad vi utbrast i garv åt honom, sen tyckte vi även han borde få ett diplom för terminens bitch eftersom vissa ska få diplom för olika grejer, dock vet vi inte vad ännu, på fredag när vi slutar. :D
till lunch fick vi såklaart precis som alla andra år, i alla andra skolor, runt lucia risgrynsgröt till lunch, kan dom någongång här i livet bryta den lilla traditionen att ge oss risgryns gröt på lucia?
iallafall efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp bubb, vi strävade runt i regnet ett tag, med mig hem fick jag en julklapp till frida, haha, och en julklapp till mig. en almenacka med zac efron som jag nu rivit lite i så alla tolv bilder sitter nu på min vägg, kalla mig desperat eller vad fan ni vill. för mig är han snygg.
snart ska jag fixa mig sen vid halv åtta typ ska jag in till stan igen, men denna gång är det dags att möta upp babyboy. myys, <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0