torsdag fredag

igår uppdaterade jag ingenting , varför vet jag inte ritigt men iaf. jag ska försöka berätta dagen så gott som möjligt.

först på förmiddagen var det en vanlig skoldag , tråkig och ja ni vet. efter lunch hade vi våran no lektion och då skulle vi i g klassen till skolsyster och typ mäta å väga oss men när det var min tur frågade jag henne om jag verkligen behövde eftersom jag var där för några veckor sen och ska även tillbaka i maj så jag slapp. *pust* sen efter no;n skulle vi till husby badet så vi slapp svenskan. jag och sarita tog moppen och drog till husby , när vi kom dit var bara pontus och oliver där som också åkt moppe. vi får veta att alla andra sitter fast i hld för dom inte har busskort men sen kommer simon , john , kevin och johan som kommit med bussen. sen kom också maria (läraren) en till lärare och frida. vi fick gå in och byta om sen hoppade vi i poolen innan alla andra och gjorde det vi skulle. sen gick jag och sarita och basta när alla andra kom för att vi hade ju redan gjort allting. sen efter en stunds bastning skulle johan och john ha egen lektion så vi var med på den , sen kvart i fem gick vi och duschade och jag skjutsade sarita till sollentuna station så hon tog bussen där i från. jag åkte och hämtade guse hos sig och vi åkte till mig. hemma åt jag först sen snackade vi väll mest. hon tog 20.07 bussen hem och sen efter det gjorde jag inte så mycket mer än att duscha och så.

idag är jag hemma , sjuk. men sen när mamma och pappa kommer hem ska vi åka någonstans med husbilen , vart är inte ännu helt klart men jag måste få komma till en camping och få el annars kommer jag säkert att dö. eftersom då kommer mobilerna säkert dö , datorerna omassa. ja ni fattar hoppas jag. så snart ska jag väll packa ihop some things. kanske duscha också om jag pallar.
jag kommer hem imorgon eller på söndag så bomba min mobil , smsa och ring så mycket ni kan och orkar för jag kommer ha långtråkigt säkert och då tycker jag ni kan unna lite tid att undehålla mig. visst ?
kanska skriver lite innan jag åker , vi får se. pöss

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0