tankar om förr

image110
jag är sjuuuukt trött , jag fattar inte. jag ska nog lägga mig och sova snart för jag ska ju upp rätt tidigt imorgon om jag ska komma iväg till staden vid tolv tiden. jag har lyssnat på with you av chris brown snart tusen gånger denna kväll sen jag kom hem från nanna. föresten , vi kollade på film , the notebook , fast vi pratade iof mest sen gick vi en snabbis med freddie sen gick jag hem. jag funderar fett mycket nu , på förr i tiden eller vad man ska säga , det är chock jobbigt och jag bara hatar det , vill komma på andra tankar så fort som möjligt. kanske funkar om jag sover litegranna ? jag får väll testa. jag lägger mig snart och det menas med att jag inte skriver mer förns imorgon. puss på er sålänge , hihi.

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0