tandis , skola och kista

hejhejhallådagboken. ne skoja. men iallafall , imorse var jag hos tandis och måste dit igen oturligt nog för att fylle igen skiten ordentligt eller vad han babbla om. tog en tid på fredag morgon men när jag kommer till skolan säger frida "du missar inte nationella då va ?" så nu är det bara att ringa och ta en ny tid eftersom jag helt glömt bort att jag har engelska nationella på fredag. efter skolan drog jag och frida hem till henne och hämta pengar sen gick vi till kista. där gick vi till mc donalds och drack milkshake och åt pommes sen träffade vi sami , mekki och gio och vi chillade mest runt. trevligt vare iaf och det är huvudsaken. kom hem vid sex tiden ungefär och nu är jag här och är hundvakt för min egna hund , haha. ne men mamma och pappa är på jysk så måste hålla koll på hunden. ska plugga snart tror jag men nu orkar jag inte skriva mera. adjöss !

jl

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0